miercuri, 4 ianuarie 2012

Si batut si cu banii luati: Jonathan Duhamel povesteste cum a fost sechestrat si jefuit in locuinta sa din Montreal

Pe langa bani, hotii i-au luat lui Duhamel bratara de aur WSOP si un ceas Rolex
Si batut si cu banii luati: Jonathan Duhamel povestste cum a fost sechestrat si jefuit in locuinta sa din Montreal
Campionul WSOP 2010 Main Event, Sebastian Duhamel povesteste scenele de cosmar pe care le-a trait in locuinta sa din Montreal.

"Doi barbati m-au amenintat cu arma, m-au batut si mi-au spus ca ma omoara daca nu le dau tot ce am de pret in casa. Am fost legat, batut rau, dar acum ii multumesc lui Dumnezeu ca am iesit din spital si ca sunt in viata" povesteste Duhamel momentele de groaza petrecute inainte de Craciun.

"Mi-au luat o suma importanta de bani, bratara de aur gravata cu numele meu la World Series of Poker si ceasul Rolex pe care l-am primit la comemorarea evenimentului. Pe langa valoarea in bani, aceste lucruri au o insemnatete emotionanta pentru mine, ce nu poate fi masurata in bani. Bratara mea este unica in lume, sper sa o recuperez candva" isi exprima dezamagirea canadianul.

sursa www.poker1.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu