miercuri, 4 ianuarie 2012

Cine a castigat cel mai mare premiu de la Sunday Million

10.000.0000 dolari a fost fondul garantat pentru turneul Sunday Million PokerStars 10th Anniversary: un somer a castigat si a devenit milionar in dolari
A dat lovitura si a scapat de datoriile din facultate: a castigat cel mai mare premiu Sunday Million din istorie.
Canadianul Kyle Weir a castigat cel mai mare premiu acordat in istoria turneului Sunday Million, organizat cu ocazia a 10 ani de PokerStars. Fondul garantat de 10.000.000 dolari si cei 62.116 jucatori inscrisi in turneu au asigurat un fond total de premiere in valoare de 12.423.000 dolari. Weir este somer in Toronto si a primit pentru realizarea sa 1.146.574 dolari.

"Inca nu m-am trezit din acest vis. Nu constientizez faptul ca am devenit milionar in dolari, este un sentiment incredibil" spune Weir.
"Aceasta victorie ma scapa de o mare povara. In sfarsit, imi voi achita datoriile pe care mi le-am facut sa-mi platesc facultatea" e fericit canadianul de 24 de ani.

(sursa poker1.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu