miercuri, 4 ianuarie 2012

Alex Piturca a terminat pe locul 5 la RMOP: Anton Ionel pariaza pe el in 2012

Dan Murariu a castigat titlul la Romanian Master of Poker si s-a ales cu un premiu in valoare de 27.500 euro. Murariu l-a invins la heads-up pe Narcis Olaru, care s-a multumit cu 20.000 euro. Murariu planuieste ca la anul sa castige si un turneu European Poker Tour.

"Am avut un moment, cu o ora jumate inainte sa se termine turneul, in care m-am simtit foarte obosit, dar a venit pauza, mi-am revenit si am inceput din nou sa controlez jocul. La masa finala am avut control, mi-a mers si bine, n-am avut nici situatii foarte grele, singurul moment in care am fost in pericol a fost mana cu Robert Cezarescu, as dama la doi zecari, cred ca daca ar fi castigat Robert acea mana era el campion. E primul masters organizat in Romania, sunt fericit ca l-am castigat, au fost jucatrori foarte buni, am avut o prima masa foarte dificila, am jucat bine, am rulat bine si sunt campion. La anul voi ataca si un titlu EPT." spune Murariu dupa marea victorie de la Brasov.

REZULTATE ROMANIAN MASTER OF POKER
 
1. Dan Murariu             27.500 euro
2. Narcis Olaru            20.000 euro
3. Alin Grasu                 13.500 euro
4. Robert Cezarescu    8.800 euro
5. Alexandru Piturca
6. Alain Medesan

"Turneul a fost o reusita totala. Sper ca la anul sa vedem un eveniment European Poker Tour in Romania." spune Anton Ionel, organizatorul Romanian Master of Poker, turneu transmis de sport.ro. Intrarea in turneu a fost de 3.300 euro.

Intra pe PokerStars ca sa vezi cum poti juca poker gratis si castiga o excursie la festivalul de poker din Bahamas. 

(sursa poker1.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu