joi, 5 ianuarie 2012

Kristy Podcast: Amanda Musumeci discută Main Eventul WSOP

Amanda Musumeci este una din jucătoarele care are la degetul mic lumea pokerului. La 27 de ani, cele mai multe rezultate le-a avut în camerele de joc online, dar succesul în turnee live nu a ocolit-o în vreun moment. Cel mai important rezultat al său este locul 62 obținut în acest an în Main Eventul World Series Of Poker în care a câștigat 131.000$, fiind ultima femeie eliminată din turneu.

În această ediție a rubricii de strategie realizată de Kristy Arnett, Musumeci discută despre parcursul ei și cele mai interesante decizii luate în turneu.

Am fost mutată la masa lui Donnie Mizrachi și el stătea pe fotoliul numărul 1, eu fiind pe poziția a 9-a. Cărțile au fost aruncate până la mine în small blind și îl aveam acoperit. Cred că mai avea 15 blinduri efective și se afla în pragul eliminării de vreo două ore. Pur și simplu am intrat all in în fața lui cu un popă și un valet în mână, când eram blind versus blind. Fix atunci însă s-a nimerit să aibă o pereche de dame în preflop, iar perechea i-a rezistat, ceea ce m-a făcut să pierd ceva cipuri.

Când joci într-un turneu și ai în big blind un jucător cu puține cipuri, cât de largă îți este gama de mâini pe care să o riști într-un all in, mai ales când aruncă atât de des cărțile? În acel punct, oricum nu cred că va plăti un raise banal prea des din moment ce tot mai rămâne cu echitate pentru fold după ce trece de blinduri.

Un alt lucru de luat în considerație este că sunt totuși o femeie. Pentru el, sunt o necunoscută. În acel punct, eram și relativ nouă la masă. Chiar și după ce am stat la masă o oră și jumătate, în pokerul live nu vezi atât de multe mâini în perioada aceea. Nu a apucat să vadă multe din cărțile mele și din jocul meu. Cred că gama lui de a mă plăti trebuie să fie puțin mai restrânsă decât împotriva altor adversari unde ar putea să nu riște chiar tot, știind că face o mutare corectă.

PokerStove este un progrămel extraordinar chiar și în perioada aceasta de stagnare a pokerului online. Era o unealtă folosită în online, dar chiar și când ieșeam să joc în turnee live, mă întorceam acasă la finalul zilei să văd echitatea mea împotriva range-urilor. Așa că în acel punct, după tot acest proces de gândire, când el avea 15 blinduri și eu îl aveam acoperit fără să îmi periclitez stiva de cipuri și să rămân cu prea puține, aș intra all in și cu doi conectori de aceeași culoare, 5-4 la culoare, 9-10 de culori diferite, plus orice pereche. Da, aș risca într-o gamă largă de mâini. Chiar și când ești plătit, ceea ce se întâmplă în 10-15% din timp, tot câștigi cam într-o treime din situații, așa că trebuie să forțezi în acele puncte, indiferent ce se întâmplă.



(sursa http://ro.pokernews.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu